Tuesday, October 02, 2007

很好

假期
在自己的蹉跎下
慢慢的已經走了一大半的路
可是
心情还是依舊
淡淡地
不想去煩惱太多的事情
這樣
應該算是很好吧
至少
我是這樣認爲的

手機
對我来說完全沒有聯係的功能了
渐渐地
和世界開始隔絕起来
也不再上綫
害怕天亮的時候
懼怕陽光的跳躍
不是在逃避什麽
只是
我不想聽到安慰的話語
更不想面對那虛僞臉孔和探聽口氣的詢問
因爲
我真的很好
一个人
我一樣可以很好

朋友
都在疏遠了
我不敢想象明年的今天
我所謂的朋友
還会剩下多少个
自私的認爲
没有人会了解自己
卻又從來不給任何人那個機會
我是自私的吧
泡沫般的聯係
一碰就破地經不起時間和距離的考驗
隱形的道路上
最後到底有誰陪我走到最後
或许
一个人
一樣可以很好

是夜
依然幽幽地在这里无所事事
懦弱地在逃避
不想孤单的去面对深黑的房間
戴上刚買的耳机
音樂似乎不是重点
重要的是有聲音在陪伴我
已經忘記
連續多少天等到可以看见太陽才睡着了
真的忘記了

很久 很久
没有看到漂亮的天空了
很久 很久
没有看到蔚藍的天空了
开始
期待下一个天空的到来
至少
我不想再待在这片天空地下了
雖然
我很好 真的很好
只是
...

(圖片來源 : blue.fhuang.com)

4 Comments:

Blogger lisa said...

dun so pessimintic lah...
cheer up~~~

4:38 PM  
Blogger stella baobao said...

we are always frenz
even mayb im not ur good or best fren
but i believe tat our gang
our silly gang
no anyone wil 4get anyone else
we r always a gang
only we seldom hav the chance to meet up
but i always believe it
we are a gang
since 2006
to infinite future

6:40 PM  
Blogger stella baobao said...

sometimes be alone is
quite enjoy de
me oso think like tat
but only sometimes...
isn't it?
only u urself wil know wat u wan
only u urself wil no how to make urself happier..
so
y not try to make urself
smile more
laugh more
at least
u r more handsome
when u r smiling
hehe

6:43 PM  
Blogger yanmaneee said...

nike air vapormax
yeezys
off white shoes
goyard handbags
louboutin outlet
golden goose mid star
jordan shoes
vans shoes
adidas nmd
jordan shoes

1:11 PM  

Post a Comment

<< Home