Sunday, August 21, 2005

我的名字叫金三顺


虽然我看过的韩剧也只有
浪漫满屋 我的B型男友
我都觉得很好看....
但是 看过我的名字叫金三顺后...
我觉得真的好看到了极点!
里面讲述一个长得不什么好看的女生
喜欢上一个有钱又好看的男生
最后两人都爱上了对方..
这是一部没有任何奸角的韩剧...
男主角,玄彬更是帅到极点...
女配角美到过分!.....
超好看^^

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

this is the best post liaw lar... very agree this is a good korean drama, everyone watch bah!

10:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

yaya...very good..very good!!!very funny also!xuan bin super lengzai!henry also not bad....hehe=)

2:55 PM  

Post a Comment

<< Home